VIDEOCONFERÈNCIA EX-ALUMNE MARC NOVOA, ESTUDIANT DE L’ESCOLA JOSO (BCN)

L’alumnat de 4t., 5è i 6è. hem fet una videoconferència amb l’ex-alumne Marc Novoa, estudiant de l’Escola Joso: Centre de Còmic i Arts Visuals de Barcelona.  Ens ha explicat la seva trajectòria d’estudiant i com ha après a dibuixar i a interpretar el que sent. De totes les il·lustracions que ens ha ensenyat, l’alumnat de 6è n’hem escollit una i hem fet la nostra interpretació.  Esperem que us agradin!

Properament, tindreu les interpretacions de l’alumnat de 4t. i 5è.

Marc, et volem donar GRÀCIES pel teu temps! Vam aprendre moltíssim! Et desitgem TOTA LA SORT DEL MÓN! Fins la propera…