Paula Laguna, alumna de 5è., guanya medalla al Campionat d’Espanya de pentatló modern.

El passat cap de setmana, els dies 4 i 5 de febrer, Paula Laguna, alumna de 5è de l’escola, va participar en el campionat d’Espanya de pentatló modern, categoria U13 femení. En aquesta competició va aconseguir la medalla de bronze (3a. posició), destacant sobretot en les proves de cursa i tir. Enhorabona, campiona!

Esperem que aquests resultats encoratgin a tota la comunitat educativa a realitzar pràctica física i esportiva, a tenir cura de la pròpia salut i a gaudir del lleure actiu. Som-hi!