LA VEU DE LA TERRA 5è TEATRE FORTUNY (Reus)

La Coral de l’Escola (alumnat de 5è.) va participar al Projecte “LA VEU DE LA TERRA” al Teatre Fortuny de Reus.  Va ser una experiència molt enriquidora!!! Amb la nostra mestra de música Àngels i la resta de corals vam poder gaudir d’aquest gran projecte creat pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals i el Petit Taller de Cançons.  Moltes felicitats per l’actuació i Visca la Terra!!!

Per a més informació cliqueu aquí

1. Cristina

Hola, la verdad es qué fue muy emocionante, lo pasamos genial. Yo, personalmente no pensé que iba a ser así, me llevé una grata sorpresa. Me gustó mucho. Y nuestros niñ@s lo hicieron genial. Iria, lo pasó en grande.
    Muchas gracias.