III JORNADA D’APRENENTATGE ACTIU VIRTUAL “PUERORUM LUDI” 5è.

L’alumnat de 5è. ha participat a la III Jornada d’Aprenentatge Actiu Virtual  “Puerorum Ludi”.

L’equip del CdA de la ciutat de Tarragona consolida una activitat que ja és esperada per l’alumnat de les escoles del Tarragonès i que afavoreix la descoberta, l’aprenentatge vivencial i la ludificació. Amb la jornada Puerorum ludi els alumnes de cinquè de primària dels centres educatius de la comarca s’acosten als aspectes quotidians de la cultura romana i descobreixen els jocs amb què es divertien els infants de l’antiga Tàrraco. D’aquesta manera, coneixen com eren els moments lúdics dels nostres avantpassats romans, i en concret el joc de daus.

Durant el matí també vam elaborar la nostra pròpia joguina i vam gaudir d’una estona per jugar-hi, i compartint virtualment, des de la diversitat de les aules, una experiència amb el patrimoni i la cultura de la ciutat.

Aquí us deixem unes quantes fotografies…  Esperem que us agradin!