GUANYADORS/ES CONCURS DE MEDI AMBIENT “JOCS DE TAULA”

Aquestes últimes setmanes a l’escola Les Eres s’ha estat celebrant el Concurs de Medi Ambient.

La finalitat del concurs és fomentar la imaginació i la creativitat de l’alumnat, així com també la seva consciència ambiental i la incorporació del concepte de les 3R’s (reciclar, reduir, reutilitzar).

Aquest any el tema ha estat “Els jocs de taula”, així que l’alumnat ha hagut de realitzar jocs de taula amb residus o materials reutilitzats.

Volem agraïr a tot l’alumnat participant el seu gran esforç. Ha estat molt difícil escollir els jocs guanyadors, ja que tots tenien una gran qualitat.

Finalment, els guanyadors i guanyadores del Concurs de Medi Ambient 2022 han estat:
– La Inas (6è.B), la Lina (6è.A), la Dina (6è.A) i la Mariam (6è.A).
– La Nagore (P4).
– La Dina (P5), el Mohamed (1r.) i la Salma (4t.A).
MOLTES GRÀCIES PER LA PARTICIPACIÓ DE TOTHOM!