COLÒNIES 6è – ESTERRI D’ÀNEU – 2n.DIA

BON VESPRE A TOTHOM!!!

Avui, dimarts 14 de gener de 2020, ens hem llevat ben d’hora per estar preparats i preparades per fer l’activitat de l’Estudi del Riu de Son.

Tenint en compte que el riu principal, la Noguera Pallaresa, porta molt cabal durant tot l’any, l’estudi el realitzem en un dels seus afluents, el riu de Son. L’objectiu de l’activitat és conèixer les característiques generals d’un riu de muntanya (llera, ribera, curs d’aigua), analitzar l’ecosistema aquàtic i valorar quina és la qualitat de l’aigua del riu de Son a partir d’indicadors biològics. Hem entrat al riu amb botes d’aigua i a partir dels diferents instruments hem agafat les dades necessàries per a realitzar l’estudi.

Després de dinar i del nostre merescut temps lliure, hem realitzat l’activitat “Taller de Rastres”.  El taller pretén descobrir les característiques d’alguns mamífers del Pallars Sobirà a través de l’observació de cranis, cornes i excrements. També hem realitzat motlles de petjades en fang.  Ja us les ensenyarem!

El dia ha anat molt bé i les activitats han estat molt interessants.  Demà ens espera el Parc Nacional d’Aigüestortes i l’Estany de Sant Maurici.  Per fi, veurem neu!!!!!

Us enviem una abraçada d’aigua de gelada de riu!!! Alumnes de 6è i mestres.

P.D.:  Mil gràcies pels vostres comentaris!!! N’esperem més!!! Fins demà!!!

1. María Díaz

Holaaaa chicos!!
    Os veo hoy muy aplicados a todos en las fotos! ?Laura que tal el río? Los pies se han quedado tan fríos como pensabas? Oye pasatelo genial, disfruta! Que mañana ya es miércoles y queda menos!! Muchos besitos princesa!!! ?
    Cris sigue diciendo que te echa mucho de menos!! La que decía que no ehhhh???

2. Maria R. Florido 4tB

Ooooh!!!! Que guapos i guapes esteu!!!!
    Déu n’hi do la de coses que esteu aprenent!
    Aquí al cole se us troba a faltar, continueu gaudint i penjant fotos per a que poguem veure com esteu gaudint ? molts petons des de Creixell i una abraçada ben forta a les profes! ?

3. Jonàs

Quina enveja. Pau, els teus papas et troben molt a faltar però sobretot el teu germà Biel que no para de preguntar. Una abraçada a tots i moltes gràcies Olga i Silvia per cuidar-los.

4. Monica Cafazzo

Hola chicos!! Nadie se cayó al río? Jijii…que divertido se ve todo. Olga muchas gracias por tus comentarios… me encantan❗Amelia nos faltas mucho! Disfrutar mañana en la nieve! ❄❄ ? Ich liebe dich ?

5. Silvia

Hola Pau.El papá,Biel y mamá te hecha de menos pero sabemos que estás disfrutando y queremos que disfrutes al máximo tu experiencia.Que fotos más bonitas y que ilusión veros tan felices.Un beso para todos y gracias súper profes por compartir esta experiencia con nuestros hijos.

6. Rafi Plata

Como me gustaría estar allí, disfrutad de las maravillas que tiene la naturaleza ?️?️?☀️❄️un besito para todos ???Francisco aprovecha para aprender y ya me contarás ❤️

7. Silvia romero gonzalez

Buenasss chicos.. Caray..k guayyy poder meterse en el agua sin mojarse cn lo helada k debe estar ?!!!
    Olatz amore, no te has caído dentro del agua.. Jajaja!!! Es broma..? Te echamos mucho de menos y la Ainhoa también aunk no lo diga!! Descansar k mañana hay más!! ???

8. Daniel perez

Hola Lucas cariño me alegra mucho ver que lo estas disfrutando en conpañia de tus compis, muchos besos de parte de la abuela. Se bueno y respetuoso con todos, te mando un abrazo y un millon de besos. Te quiero mi pocholo.

9. Tania romero

Hola chicos !!! Que guai la fotos ? lo estais pasando en grande … Francisco el papa dice que si sabe que vais al rio se mete en el autocar con vosotros jajaja te hechamos mucho de menos tete ? el Mingo te hace cada dia un dibujo para cuando llegues jaja y la Luz aunque no te lo creas hasta llora por ti ?? te queremos mucho tete disfruta de la experiencia que es inolvidable ? olga gracias por las fotos y los comentarios ??? deseando ver las de mañana ….. buenas noches a todos ????

1. Roxana Arce

Que chulada Nere menuda experiencia disfrutarla que merece la pena ..te extraño muchísimooooo MIA se apoderó de tu cuarto ?????

Te amo morenita ????

10. Marta

Hola Marc i nois/es, semblen molt divertides les activitats que feu!! Quantes coses ens heu d’explicar.
    Feu cares de fred!!! Gràcies per la info del dia profes.

Bona nit i fins demà!!
    MUAK

11. Noelia

Bona nit a tots i totes, que bé que ho passeu i quantes coses que esteu aprenent!!! ??
    Aquí els vostres companys i també els mestres us trobem a faltar!!?

Olga, Sílvia!! Com aneu? Segur que genial i gaudint tant com els nens!! Us enviem molts i molts petons ????

12. Daniel perez

13. Ruth Quel

Hola cariño buenas noches ya veo que lo habéis pasado super descansa cariño y con cuidado por ahi portate bien te mandan abrazitos te hermanas y papa,,, buenas noches a todos

14. Nissrin

Hola, hijo Adam en casa te hemos hechado de menos espero que te lo estés pasando bien con tus compañeros y tu tutores.

Olga i Silvia Muchad gracias, por cuidar de nuestros hijos.

Un saludo a todos. Hasta el viernes

15. David Alonso

Hola Lucas!! Espero que te lo estes pasando genial y que disfrutes de este viaje y de la experiencia!!
    Muchos besos Lukitas, ya me contarás qué tal te ha ido!?❤️

16. Biel Ribas

Paseulo molt be es una experiencia inolvidable es increíble i se us quedará pera a toro la vida
    Portevos be no sigueu Com el nostre grup??
    Espero q torneu amb moltes coses q dir I q gaudiu cada minut
    Un peto a tots❤️