moments

Gimcana grans!

Els nens i nenes de 5è i 6è, per tancar el segon trimestre, vam anar a fer una gimcana a Barcelona. Aquest any ens hem passejat pel barri Gòtic tot intentant esbrinar les preguntes i proves que ens anaven plantejant. Al matí ens vam agrupar ja per colors i vam agafar el tren direcció Barcelona. […]

Gimcana grans! Llegeix més »

Gimacana final de trimestre!

Els infants de 2n, 3r i 4t de primària van viure la gran gimcana tan esperada de final de trimestre. Amb molta energia i entusiasme, vam iniciar el nostre recorregut per conèixer els serveis públics, tot jugant i aprenent sobre el nostre poble. Amb jocs, endevinalles i reptes van descobrir la importància dels serveis com

Gimacana final de trimestre! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut