Gimcana grans!
Els nens i nenes de 5è i 6è, per tancar el segon trimestre, vam anar a fer una gimcana a Barcelona. Aquest any ens hem passejat pel barri Gòtic tot intentant esbrinar les preguntes i proves que ens anaven plantejant. Al matí ens vam agrupar ja per colors i vam agafar el tren direcció Barcelona. […]
