TEATRE PER MARES I PARES!

Estimades famílies!
Tenim una proposta de l'equip psicosocial de l'escola. Esperem us animeu a participar-hi!

Moltes vegades estar amb les nostres criatures se'ns pot fer difícil i cansat, per això hem buscat un grup de professionals de teatre i educació per a oferir-vos un espai de debat i acompanyament a pares i mares però sobretot divertit i amè! però que pugueu resoldre dubtes i inquietuds.

És un servei totalment gratuït, i ofereixen a més cangurs per deixar els nens / es i així poder estar i gaudir sense preocupar-vos per res! Les sessions seran tots els dijous de 17: 00h a 18: 30h. A l'Escola la Pau. COMENCEM DEMÀ !! Esteu a temps !!!

Us animem molt a provar, altres famílies ja s'han apuntat i estan encantades !!!
Per a més informació i confirmació assistència, escriure Whatsapp a l'661.973.596
Us adjuntem el cartell !! Fins aviat !!!