Línia 2 L’estació Sant Martí

El divendres 21 d’octubre els nens i les nenes de 1r van fer una visita guiada a l’estació de metro més propera a la nostra escola, Sant Martí. En aquesta parada de metro de la línia 2, els alumnes van conèixer el funcionament d’una estació i el seu entorn. Van comprovar com funcionaven els intèrfons SOS de les andanes i van recordar com s’havia de fer l’entrada al tren i la sortida d’aquest perquè fos més àgil i còmoda per a tots. També, que no havien d’entrar ni sortir del vagó després que hagués sonat el xiulet.