INTERROGATORI EN TERCER GRAU Clubs de lectura negra

Interrogatori en tercer grau és una proposta del Programa d’Acció Lectora, un projecte de Biblioteques de Barcelona amb la col·laboració de Barcelona Ciutat de la Literatura.

Es tracta d’una eina de promoció de la lectura vinculada a la BCNegra, el festival anual de novel·la negra de Barcelona, adreçada a alumnes de primària de diferents centres educatius de la ciutat.

Aquest curs, l’alumnat de 5è de primària ha estat escollit per participar en el club de lectura de l’obra: Això és un secret que només sé jo . En aquesta proposta lectora s’hi sumarà una trobada amb l’autor i amb un personatge d’aquest llibre.