GOTS DEL PLA DE CONSUM DE LLET

Benvolgudes famílies:

Con ja sabeu, fa uns mesos vam iniciar el Pla de consum de llet a l’escola. Hores d’ara ja no disposem de gots de plàstic i, tot i que com a escola sostenible no volem afavorir aquest ús, prioritzem el fet de garantir el consum de llet en les millors condicions  d’higiene possible. Els gots no reutilitzables garanteixen aquesta higiene, és per això que, amb la intenció de poder continuar amb Pla de la llet d’enguany,  us demanem que cada nen i nena porti un paquet de 50  gots d’un sol ús. A canvi,  els/les  alumnes rebran un got de plàstic que podran fer servir a casa.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

L’Equip Educatiu