FESTA DE FI DE CURS PRIMÀRIA 2018-2019

Per acomiadar el curs l’alumnat de primària  va celebrar  una gimcana. Aquesta gimcana va ser organitzada pel mestre d’educació física juntament amb els alumnes de 6è. 10 reptes que van anar realitzant  10 grups de nens i nenes barrejats des de 1r a 5è.

En acabar els jocs motrius es va gaudir d’un esmorzar de germanor  on tot l’alumnat de l’escola va tastar coca de sant Joan i va poder beure un got de llet fresqueta. Després d’aquest àpat i de jugar en el pati tota l’escola junta, els nens i les nens van anar a les seves classes per celebrar a les seves aules  un pica-pica amb ball i karaoke i acomiadar-se dels seus companys i companyes de l’escola.

Us deixem un vídeo amb algunes imatges.