CONSELL D’INFANTS

Avui hem celebrat el 2n Consell d’infants.
Ja tenim mascota per la biblioteca: L’ÒS PANDA!
També, la llista de reproducció de les cançons que l’alumnat i professorat de l’escola han triat perquè sonin en les celebracions escolars.
De les propostes que ens van fer els alumnes de 6è, hem de dir que s’ha aconseguit:
– Una segona taula al porxo i fer ping-pong un dia més a la setmana.
– El curs vinent, per Halloween, farem la proposta al Consell Escolar de portar un complement el dia que celebrem el Halloween craft contest awards.

En aquesta segona sessió, l’alumnat de 5è, amb el suport dels membres del Consell d’infants, ha fet la proposta de canviar el logo de l’escola, sobretot les lletres, la imatge agrada a tothom. A més a més, s’ha demanat fer una nova cançó de l’escola i pensar un esport alternatiu al futbol i al ping-pong per jugar al pati.