CONCURS DE PLÀSTICA “ HALLOWEEN 2018”

A L’Arc de Sant Martí, celebrem la festa de Halloween amb un concurs al millor treball de plàstica inspirat en aquesta festa.

Feu servir la vostra imaginació i treballeu com un/una “manetes” per a guanyar el premi al més original i bonic treball.

BASES DEL CONCURS:

1. Per a poder participar al concurs, cal ser alumne/a de l’escola L’Arc de Sant Martí.
  2. El treballs han de ser originals, fets pels nenes i nenes, i, si feu servir material reciclable, molt millor.
  3. Podeu presentar treballs individuals i/o també podeu presentar treballs realitzats en grup, però, només es podrà presentar un sol treball.
  4. Els treballs han de portar el nom en un lloc no visible: sota, al darrere, en un costat,…
  5. El termini de presentació de treballs finalitza el 30 d’octubre de 2018.

SELECCIÓ DEL MILLOR TREBALL

1. D’entre tots els treballs presentats, es seleccionaran els quinze millors ( un o dos de cada curs).
  2. Les/els mestres de l’escola, faran una votació per tal de triar els que més els agradi d’ entre aquests quinze treballs seleccionats.
  3. Els tres treballs amb més nombre de vots seran els guanyadors del concurs de plàstica “Halloween 2018”, i, obtindran un diploma i un petit obsequi.
  4. L’escola guardarà els treballs premiats per tal que formin part de l’exposició del curs vinent.

DO YOUR BEST AND GOOD LUCK !!!

Àrea d’Anglès