CASAL URBÀ ESTIU BAOBAB AGOST 2020

CASAL URBÀ ESTIU BAOBAB AGOST 2020 A LA VERNEDA I LA PAU

PLACES LIMITADES

Benvolgudes famílies,

Durant el mes d’agost 2020 us oferim la possibilitat de que els nens i nenes participin al CASALS URBANS BAOBAB ESTIU 2020 al barri de la Verneda i la Pau.

Les activitats* seran:

–      Activitats de lleure, jocs, convivència amb el medi natural i social, etc…

–      Una sortida quinzenal

*Les activitats de lleure realitzades durant el casal seran adaptades als protocols sanitaris que es demanen des de la Direcció General de Joventut i el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

La finalitat dels  Casals Urbans Baobab és fomentar els vincles entre els  infants i les seves  famílies i els  esplais/caus del territori durant tot l’any.

PARTICIPANTS: Infants que hagin assistit durant el 2019-2020, algun curs de l’etapa d’educació infantil (P4-P5) i primària (de 1er a 6è ).

PLACES: Limitades.

TORNS I DATESCada infant només podrà realitzar solament un dels dos torns.

TORNS (de 15 dies) DATES
PRIMER TORN Del 3 d’agost al 14 d’agost de 2020
SEGON TORN Del 17 d’agost al 28 d’agost de 2020

LLOC REALITZACIÓ: Escola Prim. Casal obert a totes les famílies del barri.

HORARI BASE:  De dilluns a divendres de 10:00 a 16:30h. Servei de menjador inclòs.

(Només aquesta opció horària). Sense servei d’acollida.

ACTIVITAT GRATUÏTA: La participació als casals urbans estarà totalment subvencionada per l’Ajuntament de Barcelona – Pla de Barris.

ENTITAT GESTORA:  Cooperativa reflexes.

PROCÉS D’INSCRIPCIÓ: Les famílies podreu fer la sol·licitud de reserva de places mitjançant el següent formulari online, que fins el dia 2 de juny, dia d’inici de les inscripcions, estarà tancat.

En cas de dubte, truqueu al 603568519 de 10h a 12h a 14h i de 17h a 19h 30h o contacteu al correu baobabestiu@reflexes.cat.

Termini d’inscripció: Del 2 de juny al 15 de juliol de 2020.

DOCUMENTACIÓFotocòpia del carnet de vacunes del/la menor actualitzat, fotocòpia del carnet de seguretat social del/la menor, fotocòpia document oficial del/la menor (DNI, NIE, Passaport), fotocòpia del DNI, NIE o passaport del pare/mare/tutor/a legal.

PROGRAMA BAOBAB

CASAL URBANO VERANO BAOBAB AGOSTO 2020 EN LA VERNEDA I LA PAU

PLAZAS LIMITADAS

Queridas familias,

Durante el mes de agosto de 2020 os ofrecemos la posibilidad de que los niños y niñas participen del CASAL URBÀ BAOBAB ESTIU 2020 en el barrio de la Verneda i la Pau.

Las actividades* serán:

• Actividades de tiempo libre educativo, juegos, convivencia con el medio natural y social, etc.
  • Una salidaquincenal

*Les actividades de tiempo librerealizadas durante el casal serán adaptadas alos protocolos sanitarios que serequieren desde la Direcció General de Joventut i el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

La finalidad de los Casals Urbans Baobab es fomentar los vínculos entre los niños/as y las familias y los esplais/caus del territorio durante todo el año.

PARTICIPANTES: Niños/as que hayan asistido durante el 2019-2020 a algún curso de la etapa de educación infantil (P4-P5) y primaria (de 1º a 6º).

PLAZAS: Limitadas.

TURNOS Y FECHAS: Cada niño/a sólo podrá realizar uno de los dos turnos.

TURNOS (de 15 días) FECHAS
PRIMER TURNO Del 3 de agosto al 14 de agosto de 2020
SEGUNDO TURNO Del 17 de agosto al 28 de agosto de 2020

LUGAR DE REALIZACIÓN: Escuela Prim. Casal abierto a todas las familias del barrio.

HORARIO BASE: De lunes a viernes de 10:00 a 16:30h. Servicio de comedor incluido.

(Es necesario hacer el horario completo). Sin servicio de acogida.

ACTIVIDAD GRATUITA: La participación a los Casals Urbans estará totalmente subvencionada por el Ayuntamiento de Barcelona – Pla de Barris.

ENTIDAD GESTORA:  Cooperativa reflexes.

PROCESO DE INSCRIPCIÓN: Podéis hacer la solicitud de reserva de plazas mediante el siguiente formulario online, que hasta el dia 2 de junio, dia de inicio de las inscripciones, estará cerrado.

En caso de duda, llamad al 603568519 de 10h a 12h a 14h i de 17h a 19h 30h o contactad al correo baobabestiu@reflexes.cat.

Plazos de inscripción: Del 2 de junio al 15 de julio de 2020.

DOCUMENTACIÓN: Fotocopia del carnet de vacunas del/la menor actualizado, fotocopia del carnet de seguridad social del/la menor, fotocopia del documento oficial del/la menor (DNI, NIE, Pasaporte), fotocopia del DNI, NIE o pasaporte del padre/madre/tutor/a legal.