CARNAVAL 2023

Benvolgudes famílies,

Us compartim el calendari de la celebració del Carnestoltes 2023:

Dimarts

14 de febrer

A les 11:00 h, el Seguici d’EI passarà per les classes a llegir el Pregó de Sa Majestat el Rei Carnestoltes. També ens donarà la primera consigna, que caldrà portar l’endemà, dimecres 15 de febrer, per participar ben divertits de la festa!
Dimecres

15 de febrer

A les 11:00 h, el Seguici d’EI passarà per les aules a animar-nos a portar la consigna,  i a llegir-ne una altra de nova per al dijous 16 de febrer.
Dijous Gras 16 de febrer A les 11:00h, el Seguici d’EI ens convocarà  a la festa de disfresses de divendres 17 de febrer.
Divendres de Carnaval

17 de febrer

Matí

Vindrem disfressats com vulguem, només cal tenir en compte que:

• La disfressa NO ens ha de dificultar l’autonomia a l’hora de desplaçar-nos o d’anar al lavabo.
  • NO podem portar complements bèl·lics o amb els que ens puguem fer mal.

Esmorzar

Aquest dia no caldrà portar l’esmorzar de casa. Ens trobarem tots i totes, al pati, per a compartir magdalenes i preses de xocolata.

Al llarg del matí, a les aules, es desenvoluparan diferents activitats i tallers de temàtica carnavalesca.

Tarda

Rua:

Cap a les 15:15h, sortirem de l’escola  a gaudir de la Rua de L’Arc de Sant Martí. Enguany farem un camí més llarg i arribarem, pel carrer Cantàbria, fins a  la Rambla Guipúscoa. Continuarem per Guipúscoa fins a agafar la Rambla de Prim. Continuarem per la Rambla de Prim fins a Menorca, carrer que agafarem de tornada a l’escola.

Qui ho desitgi, es pot sumar al Seguici, acompanyar-nos, i fer tant de soroll i gresca com demana la festa!!!

Dimecres de Cendra

22 de febrer

El dia de l’enterrament de la sardina, els menuts d’Educació Infantil faran tallers de plàstica i ens prepararan  per a rebre la Vella Quaresma.