CARNAVAL 2018

HOLA FAMÍLIES!!!

“Més tard o més matiner,
Carnaval, dins el febrer”

Calendari de la festa 2018:

Dimarts 6
A les 16:10h baixarem al gimnàs per sentir la lectura del Pregó de Sa Majestat el Rei Carnestoltes. El seguici de Sa Majestat ens donarà la primera consigna, que caldrà portar l’endemà, dimecres 7 de febrer.
Dimecres 7
El seguici passarà per les aules a revisar si portem la consigna, i, a llegir-ne una altra de nova per al dijous 8 de febrer.
Dijous 8
Si no voleu tornar a sortir enfarinats porteu la segona consigna!!! Aquest dia ens convocaran a la festa de disfresses de divendres 9 de febrer.
Divendres 9
Matí
Els/les alumnes d’Educació Infantil i Primària, poden venir, des de primera hora, disfressats, com vulguin, de casa. Cal tenir en compte que:
 La disfressa no els ha de dificultar l’autonomia a l’hora de desplaçar-se o d’anar al lavabo.
 NO poden portar complements bèl·lics o amb els que es puguin fer mal.
Al llarg del matí es realitzaran diferents activitats de temàtica carnavalesca.

Tarda
Rua:
Cap a les 15:30h, tos i totes sortirem, al davant de la porta de l’escola, a gaudir de la Rua de L’Arc de Sant Martí. Qui ho desitgi, pot venir i acompanyar-nos!
Aniria bé que els /les alumnes portessin un objecte amb el que fer soroll (maraques, xiulet, …) per tal d’animar el carrer.
Berenar:
Cap a les 16h, tots els infants i mestres tornarem a entrar a l’escola i ens reuniren al pati per berenar magdalenes i preses de xocolata.