Ajut de 100 euros per a material escolar

Mig milió d’infants d’educació primària es podran beneficiar d’un ajut de 100 euros per adquirir material escolar. Els ajuts funcionaran amb un sistema de vals que es podran bescanviar per llibres, diccionaris, papereria, elements d’escriptura, calculadores, motxilles i jocs educatius.  Aquests vals es distribuiran per correu postal al domicili durant els mesos d’estiu, de manera que el material es pugui adquirir abans de l’inici del curs. Per aquest motiu, necessiteu que les adreces postals que consten a l’escola estiguin actualitzades.

Els vals estan destinats als infants d’educació primària escolaritzats el curs 2023-2024 en un centre públic de Catalunya o en qualsevol centre privat en règim de concert. Concretament, els matriculats en data 20 de maig de 2023 al tercer curs del segon cicle d’educació infantil (I5) o bé a qualsevol dels cursos d’educació primària (excepte el sisè).

L’objectiu és pal·liar l’increment de preus de les despeses relacionades amb l’escolarització.