III JOCS FLORALS DE L’ARC DE SANT MARTÍ

Bases de participació:

1.S’estableixen 9  categories segons el nivell educatiu, tres per a l’educació infantil, i sis per a l’educació primària:

1. Alumnat d’Educació Infantil 3 anys.
  2. Alumnat d’Educació Infantil 4 anys.
  3. Alumnat d’Educació Infantil 5 anys.
  4. Alumnat de 1r d’educació primària.
  5. Alumnat de 2n d’educació primària.
  6. Alumnat de 3r  d’educació primària.
  7. Alumnat de 4t  d’educació primària.
  8. Alumnat de 5è  d’educació primària.
  9. Alumnat de 6è  d’educació primària.

2.Els treballs presentats, un per categoria, han de ser individuals i de creació pròpia.

3.Els treballs han de ser escrits en llengua catalana, poesia o prosa, per l’alumnat de primària, i de dibuixos il·lustrats pels nens i nenes d’infantil, els quals han d’estar centrats en la Llegenda de Sant Jordi.

4.Característiques de la presentació:

El text o dibuix s’ha de presentar en DIN A4, manuscrit, mecanografiat  o dibuixat per una sola cara.

L’extensió no pot ser superior a 2 fulls en els textos escrits i aquests poden incloure alguna il·lustració. Hi ha de constar el títol de l’obra, el nivell i el pseudònim. Amb el text o el dibuix s’ha d’adjuntar un sobre on s’indiqui el pseudònim, el títol i la categoria a la qual es participa. Dins d’aquest sobre, hi haurà un paper on s’indiqui el pseudònim, el nom i cognoms de l’autor/a.

5.El jurat deliberarà entre el 6 i el 8 d’abril de 2022 i seleccionarà un  text per a cadascuna de les categories de primària  (guanyador/a), i un dibuix per a cadascuna de les categories dels alumnes d’Educació Infantil (guanyador/a).

6.Els treballs guardonats es penjaran al web de l’escola i en el mural destinat a aquest fi.

7.Els/les  tutors/es hauran de lliurar dos treballs en el termini establert a la presidenta del Jurat (5 d’abril de  2022). El Jurat estarà format per membres de l’equip educatiu i l’AMPA i la presidenta del jurat serà la directora.

8.El Jurat podrà declarar desert un premi si així ho estima oportú. Qualsevol imprevist serà resolt pel Jurat i presentada la seva argumentació públicament.

9.El veredicte del Jurat serà inapel·lable. Els/les guanyadors/es es donaran a conèixer en l’acte de lliurement de premis, a l’hora i lloc establert per aquest fi.