CONCURS DE PLÀSTICA HALLOWEEN 2019

A L’Arc de Sant Martí, celebrem Halloween  amb un concurs al millor treball de plàstica inspirat en aquesta festa. Aquest any les famílies podreu ajudar als vostres nens/-es. Serà un concurs familiar!

Feu servir la vostra imaginació i treballeu de valent, en família o no, per a guanyar  el premi al millor treball en cada categoria.

BASES DEL CONCURS:

1. Per a poder participar al concurs,  cal ser alumne/a  de  l’escola  L’Arc de Sant Martí.
  2. El treballs han de ser originals, fets pels nenes i nenes, i si voleu, amb l’ajuda de les famílies. Si feu servir material reciclable,  molt millor.
  3. Només es podrà presentar un treball per nen/-a.
  4. Els treballs han de portar el nom del nen/-a en un lloc no visible: sota, al darrere, en un costat,… amb el nom del curs.
  5. El termini de presentació de treballs finalitza el 30 d’octubre de 2019.

SELECCIÓ DEL MILLOR TREBALL

1. Les categories establertes seran:
  • The most original craft.
  • The most terrifying craft.
  • The most stunning craft.
  • The most sustainable craft.
  1. D’entre tots els treballs presentats el jurat farà una primera selecció, de tres treballs de cada categoria, en total 12 treballs.
  2. Els quatre treballs amb més nombre de vots, un de cada categoria,  seran els guanyadors  del  concurs  de  plàstica “Halloween 2019”, i, obtindran  un diploma i un petit obsequi.

DO  YOUR  BEST  AND  GOOD  LUCK !!!

Àrea d’Anglès