RECERKIDS

Els alumnes de 5è han participat al llarg d’aquests mesos en el programa RECERKIDS. Un programa que permet fer ciència, una oportunitat per experimentar què vol dir fer recerca, com és un procés d’investigació i quin és el dia a dia en la vida d’un professional de la ciència.

Els nostres alumnes van triar l’estudi dels remolins i els tsunamis. La primera cosa que van fer, va ser buscar tota mena d’informació relacionada amb aquests dos fenòmens, posteriorment van fer diferents experiments per poder elaborar hipòtesis i verificar-les.

Tot aquest procés el van explicar per primera vegada a l’aula magna de la Facultat de Biologia de la Universitat de Barcelona conjuntament amb altres escoles que van participar per primer cop en aquest congrés de recerca infantil.

Us mostrem un tastet de l’exposició dels nens i les nenes en el I Congrés Recerkids: