MONOGRÀFIC DON QUIJOTE DE LA MANCHA (MIGUEL DE CERVANTES)

Coincidint amb la setmana de Sant Jordi i els Jocs Florals celebrats a l’escola, des de l’àrea de Llengua Castellana s’han realitzat tot un seguit d’activitats relacionades amb Miguel de Cervantes i la seva obra Don Quijote de la Mancha.

Tot l’alumnat de Primària hi va participar, fent un seguit d’activitats basades en la investigació, la lectura de fragments i la recerca d’informació. Aquestes tasques van culminar en un treball plàstic conjunt on es van distribuir per parelles els infants dels diferents nivells, tot combinant nens i nenes dels diferents grups ( quart i primer, cinquè i tercer i sisè amb segon). Es van realitzar dibuixos referents al capítol dels molins de vent i els gegants i també els diferents personatges de l’obra.

Els objectius d’aquest monogràfic han estat treballar la vessant més literària de la llengua de manera interdisciplinar , afavorir el treball cooperatiu i potenciar les relacions entre tot l’alumnat de l’Educació Primària.