COMUNICAT PER A LES FAMÍLIES DE LA CELEBRACIÓ DEL NADAL

Benvolgudes famílies:

Acaba l’any i el primer trimestre de curs , i, voldríem celebrar  una petita festa que ens agradaria compartir amb vosaltres. Per aquesta raó us convidem a assistir al festival de nadales que es celebrarà en dos dies, el dia 19 de desembre , a càrrec d’Educació Infantil, i el dia 20 de desembre, a càrrec de Primària. Tots dos concerts es realitzaran a la sala d’usos múltiples de l’escola,  a les 15:15h, amb una durada aproximada d’una hora.

Us demanem la vostra col·laboració i voldríem que, per a aquestes dates,  vestíssiu els nens i nenes de festa, amb la part de dalt de color vermell (a poder ser llis, sense dibuixos)  i la part de baix fosca. US HI ESPEREM!!

A banda de les nadales, al llarg de la última setmana d’aquest  trimestre es fan diferents activitats extraordinàries:

Data Nivell Activitat
Dimecres 19 (matí) EI-CI Visita del Patge Reial
Dimecres 19 (15:15h) EI Concert de Nadales Educació Infantil
Dijous 20 (15:15h) PR Concert de Nadales Primària
Divendres 21 EI-CI Tió
CM Follet del Nadal
CS Amic invisible

No oblideu  que el dia 21 ( últim dia de classe del primer trimestre) NO hi haurà classe a la tarda.  L’hora de sortida del centre serà les 13h.

Les famílies dels alumnes que es queden a menjador, hauran de recollir els seus fills i filles abans de les 15h.

Les classes del proper trimestre es reprendran el  dia 8 de gener de 2019 (dimarts).

BONES FESTES A TOTHOM !!!

L’EQUIP DE MESTRES