CARNESTOLTES

Calendari de la festa 2020:

Dimarts

18 de febrer

A les 16:00h baixarem al gimnàs per sentir la  lectura del Pregó de Sa Majestat el Rei Carnestoltes.

El Seguici de Sa Majestat ens donarà la primera consigna, que caldrà portar l’endemà, dimecres 19 de febrer.

Dimecres

19 de febrer

El Seguici  passarà per les aules a revisar si portem la consigna,  i a llegir-ne una altra de nova per al dijous 20 de febrer.
Dijous Gras 20 de febrer Aquest  dia ens convocaran  a la festa de disfresses de divendres 21 de febrer.
Divendres de Carnaval

21 de febrer

Matí

Vindrem disfressats com vulguem, només cal tenir en compte que:

·         la disfressa NO ens ha de dificultar l’autonomia a l’hora de desplaçar-nos o d’anar al lavabo.

·         NO podem portar complements bèl·lics,  o amb els que ens puguem fer mal.

Esmorzar

No  porteu  l’esmorzar de casa. Ens trobarem tots i totes, al pati, per a compartir magdalenes i preses de xocolata.

Al llarg del matí, a les aules, es desenvoluparan diferents activitats i tallers de temàtica carnavalera.

Tarda

Rua:

Cap a les 15:30h, sortirem de l’escola  a gaudir de la Rua de L’Arc de Sant Martí. Enguany farem un camí més llarg i arribarem, pel carrer Cantàbria, fins a  la Rambla Guipúscoa, des d’on ens tornarem cap a l’escola.

Qui ho desitgi, es pot sumar al Seguici, acompanyar-nos, i fer tant de soroll i gresca com demana la festa!!!

Dimecres de Cendra

26 de febrer

El dia de l’enterrament de la sardina, els menuts d’Educació Infantil faran tallers de plàstica i es prepararan  per a rebre   la Vella Quaresma.