ANUL·LADA LA SORTIDA DE 3R I 4T

Us comuniquem que queda anul·lada la sortida  a Mercabarna, que realitzava l’alumnat del Cicle mitjà (3r i 4t de primària), demà dia 28 de febrer, atenent a les instruccions d’alerta rebudes des del Consorci d’Educació de Barcelona en la tarda d’ahir i que són les que apareixen literalment a continuació:

“El segon episodi de neu previst s’iniciarà demà, dia 27, a les 18 hores (segons la previsió) i pot tenir una durada fins a les 12 hores del dia 28. En aquests moments no s’han determinat encara les actuacions que caldrà realitzar. Durant les properes hores i/o com a molt tard demà a primera hora, us comunicarem si cal alguna actuació respecte a l’activitat als centres.”

Quedeu doncs informats de la suspensió de la sortida. L’alumnat del menjador farà ús del servei amb normalitat (no heu de fer carmanyola) i aquells que van a casa a dinar ho faran d’acord a l’horari habitual.

De moment  no disposem d’altra informació sobre la necessitat de suspendre altres activitats (extraescolars) ni de l’activitat lectiva

La Direcció

Nota: L’import de 2€ abonat per aquesta sortida serà utilitzat en la propera que realitzi l’alumnat afectat.