Sortida de Cicle Superior al Vinseum i la biblioteca Torras i Bages

Els alumnes de CS hem anat  de sortida a Vilafranca a visitar el Vinseum i la biblioteca Torras i Bages.

La visita al Vinseum se’ns ha fet curta i per això recomanem a les famílies d’anar-hi algun dia i aturar-se en aquells racons que us despertin més l’interès.

Els nens i nenes han endevinat quina era la peça més gran del museu i també la més petita. No us direm pas la solució. Heu d’anar-hi i intentar trobar les respostes correctes.

El que més ha agradat en general han estat els diorames però, també, els ocells dissecats i la bóta de vi gegant.

A la Biblioteca ens han ensenyat les passes per fer una bona recerca de llibres i hem pogut remenar lliurement per la sala. La bibliotecària ens havia preparat alguns llibres per poder treballar el nom de les respectives classes: La Lluna i les Formigues.

Podeu trobar un recull de fotografies a l’apartat de fotos de la pàgina web de l’escola amb la contrasenya que us vam facilitar el dia de les reunions d’inici de curs.

Mireu les fotos, són molt xules!