Quins seran els punts de llibre ?

Les biblioteques escolars són una eina bàsica dins els centres escolars perquè faciliten l’accés a la informació, en elles s’aprèn a utilitzar altres biblioteques, contribueixen a augmentar el gust per la lectura, obren una finestra al món… per això, aquest concurs es proposa des de la biblioteca escolar.

L’alumnat de tercer cicle de primària és l’encarregat de dissenyar els punts de llibres que ens acompanyaran durant el curs en les nostres lectures.

Tot l’alumnat, infantil i primària, participa de manera activa en la votació que es dinamitza amb la finalitat d’escollir els punts de llibres seleccionats per al curs 23-24.