GALA LA CABANA

Han passat 9 mesos de l’inici de curs més incert de les darreres dècades. El setembre de 2020, començàvem un curs ple d’interrogants, incerteses, però amb moltes ganes de retrobar-nos.

Junts i juntes, durant aquests mesos, tota la comunitat educativa hem fet un gran treball en equip.

Gràcies a tots i a totes, alumnat, famílies i a la comunitat educativa. HA ESTAT UN ANY DE PEL·LÍCULA

Per acomiadar aquest curs no ho podíem fer d’altra manera que celebrant la Gala la Cabana; un cartell excepcional on hi van participar tots els actors i les actrius que hi han format part.

Voleu veure les actuacions i el moment de l’entrega especial de premis a l’alumnat de 6è? Aquí teniu totes les actuacions. Esperem que en gaudiu!!

INFANTIL:

CICLE INICIAL:

CICLE MITJÀ (Classe dels Romans i les Romanes):

CICLE MITJÀ (Classe de les Guineus):

CICLE SUPERIOR:

Ball de bastons (El Virolet)

Classe dels Periodistes Locals: Faded (Alan Walker)

Classe de Ipsa Pera: Lazy Song (Bruno Mars)

ENTREGA DELS OSCARS A L’ALUMNAT DE 6è:

ENTREGA DELS OSCARS 1 (Txell, Joan S., Pau, Lluc, Carla, Garona i Aina).

ENTREGA DELS OSCARS 2 (Joan F.)

ENTREGA DELS OSCARS 3 (Hugo, Ona i entrega d’obsequis).

BALL FINAL:

VÍDEO COMIAT 6è:

MOLT BON ESTIU A TOTHOM!!!