VA DE CONCURSOS!!

A l’escola La Cabana ens agrada participar en concursos que animen l’alumnat  a viure plenament el seu propi aprenentatge.

Aquest any hem estat finalista al XVII certamen nacional infantil i juvenil de Lectura en veu alta. La Vinyet López ha estat l’alumna  que ens ha representat fent una lectura molt emotiva del llibre El senyor Bello i l’elixir blau de Paul Maar.

A nivell de matemàtiques, també hem participat en les Proves Cangur, que consisteixen en resoldre enigmes i problemes matemàtics. L’alumne de cinquè Roger Canals, ha estat un dels participants que ha respost correctament totes les preguntes. Un fort aplaudiment!!!

També volem felicitar a tot l’alumnat  en general per la seva motivació, participació i exemple de superació en aquest any tan difícil i complex per la situació actual.