UNA CASTANYADA TERRORÍFICA I LLAMINERA

El passat divendres 29 d’octubre vam celebrar a l’escola la festa de la Castanyada. Va ser un dia ple d’activitats artístiques i culinàries.

QUÈ VAM FER A INFANTIL?

Ho vam celebrar tota la setmana amb diferents tallers artístics. Aquí teniu el recull:

Cliqueu i mireu com ballem!!

CLASSES DELS PESCADORS/ES  I DOFINS

CLASSE DE LA TORTUGA

També ens va visitar “LA CASTANYERA”

Recull de fotos d’educació infantil

… I A PRIMÀRIA?

• Cicle inicial

Vam fer diverses manualitats unes relacionades amb la tardor i altres amb la festivitat de Halloween. Finalment, una bona paperina de papiroflèxia per poder emportar-nos unes quantes castanyes ben calentones cap a casa.

• Cicle mitjà

D´artistes fent composicions amb elements de tardor a fer un rat penat molt matemàtic. És clar, que no podíem acomiadar el dia sense tastar els panellets que havíem elaborat pel matí. Uns panellets fets com  a grans Xefs, seguint la recepta gairebé al peu de la lletra.

• Cicle superior

• Vam iniciar el dia posant-nos mans a l’obra amb dos tallers de cuina. L’ alumnat va preparar preparar rocs de xocolata i broquetes amb fruites de tardor. Amb la panxa plena, amb un esmorzar ben saludable i tardorenc, vam iniciar  el taller de papiroflèxia en anglès. El resultat va ser  un rat penat, tot seguint un text instructiu en llengua anglesa.A la tarda, vam fer la tradicional sessió de cinema. La pel·lícula escollida enguany va ser “Wonder”, un film que ens va fer emocionar i reflexionar, tot fent la degustació dels rocs de xocolata que havíem preparat pel matí.

Recull de fotos de cicle inicial

Recull de fotos de cicle mitjà

Recull de fotos de cicle superior

Castanyes, panellets i rocs de xocolata vam menjar!

Gràcies a l’ equip de cuina per per possible tot aquest BON MENJAR!!

Esperem que us hagin agradat tant com a nosaltres realitzar-los!