HAN ARRIBAT, JA SÓN AQUÍ!!

Nadal és compartir, Nadal és il·lusió….

L´alumnat de sisè ha preparat uns calendaris d´advent per a cadascun dels nivells de l´escola. Ha estat una tasca engrescadora, motivadora i de treball en equip.

Us hem d´explicar que estaven una mica desorientats i no les tenien totes… Estaven fent un calendari d´advent per Educació Infantil,  Cicle Inicial i Cicle Mitjà. I el seu? Tots i totes hem tingut calendari d´advent, cadascun dels cicles i  fins i tot l’ equip docent, ja que el Nadal és cosa de tots i totes!!!

Nadal és misteri, Nadal és  esperar amb paciència i aquests valors  també cal treballar!!

Més endavant descobrirem més coses .. què hauran fet els i les alumnes de Cicle Inicial? I els de cicle Mitjà? L´alumnat d´Infantil estarà seguint les consignes? I els i les mestres? I les famílies?…

Ben aviat més ….

Nadal és emoció.

Voleu veure els calendaris que hem fet?