TALLER FRIDA KAHLO

El dia 9 d’octubre els alumnes de tercer i quart de l’escola La Cabana vam fer un taller sobre la Frida Kahlo a la biblioteca de l’escola.

Ens van explicar la seva vida, com es sentia ella i el que pintava.

També ens van explicar que fan el dia dels morts a Mèxic i vam fer una carraca amb una calavera. Per fer-la vam utilitzar pasta secada a l’aire, cartró, cartolina, pintures, retoladors, cola, purpurina i feltre.

Vam aprendre moltes coses sobre la Frida Kahlo i sobre Mèxic.

La Frida de petita va tenir una malaltia a la cama, que es deia poliomielitis, quan va tenir 18 anys va tenir un accident i per això va estar molt de temps al llit. Des del llit va començar a dibuixar parts del seu cos i autoretrats, era molt especial perquè sempre seguia endavant i dibuixava molt bé.

Ella tenia les celles juntes i bigoti perquè volia ensenyar el seu aspecte físic de veritat.

Es va casar dues vegades amb Diego Rivera, que era el pintor de murals més important de Mèxic.

Ens va agradar molt fer el taller perquè ens van ensenyar com era la vida de la Magdalena Carmen Frida Kahlo Calderón i la vida a Mèxic.