JA HEM COMENÇAT EL TREBALL A L’HORT

Els alumnes de cicle inicial som els encarregats de realitzar diverses tasques a l’hort de l’escola.

La primera va ser conèixer  l’espai de l’hort, ens vam fixar en allò que hi havia: maduixeres, carxofera, plantes aromàtiques (menta, farigola i espígol) i els arbres fruiters (cirerer, mandariner i llimoner). Desprès, vam conèixer el noms de totes les eines que en algun moment farem servir per treballar la terra. Seguidament, ens vam dividir en 3 grups per preparar l’hort per la nova temporada, les taques eren les següents:

1. Arrencar les males herbes.
  2. Recollir les fulles per netejar l’espai.
  3. Llençar tota la matèria orgànica al compostador.
  4. Col·locar i preparar les torretes de la zona de la biblioteca.

D’aquesta manera vam deixar l’espai llest per poder plantar i/o sembrar de nou.

Després de pensar i consultar un calendari de sembra, hem decidit plantar calçots.

Voleu veure com creixen? Veniu a visitar el nostre hort!

També podeu visitar el nostre racó de l’hort, on tenim un diari que recull totes les tasques que anem fent durant el curs i una selecció de llibres amb informació diversa sobre aspectes de l’hort.

Aquest racó el trobareu al passadís dels despatxos de la direcció de la nostra escola. Voleu fer una ullada? Aneu a veure’l!