“TALENT SHOW” LA CABANA 2022

Aquest dimecres 22 de juny, al centre cultural i lúdic, es va realitzar la festa de final de curs interna de l’escola.

Com cada any, l’alumnat de 6è és qui s’encarrega de pensar les activitats a realitzar aquell dia i de gestionar-les. Aquest curs van escollir dur a terme un “talent show”, en el que cada classe havia de realitzar una actuació amb talent.

La veritat és que n’hi ha hagut de ben diverses, però totes ens han fet gaudir d’una bona estona.

Trobareu totes aquestes actuacions i els parlaments de comiat de l’alumnat de 6è en el següent enllaç:

TALENT SHOW LA CABANA 2022