PRÀCTIQUES IFE A L’ESCOLA

Aquest curs escolar hem iniciat un projecte de col·laboració per a la formació pràctica amb l’IES Alt Penedès, concretament amb  l’IFE (itinerari formatiu específic). Aquest ha consistit en què l’alumna Marta Chamero ha cursat una part de les seves pràctiques al nostre centre.

La Marta ha realitzat tasques d’atenció al públic , com respondre el telèfon, fer  encàrrecs,… i tasques de reprografia (fer fotocòpies, enquadernacions, plastificacions,…), entre d’altres.

Esperem que la seva estada a l’escola hagi  estat profitosa i li desitgem molta sort tant en les noves pràctiques  com en el seu futur laboral.

L’escola La Cabana està molt agraïda  a la tasca feta per la Marta.