INFADIMED A L’ESCOLA, ENS CUIDEM!

El curs passat, dins del PSEC (projecte de salut de l’escola), vam iniciar un programa per promoure la dieta Mediterrània i tot un conjunt d’hàbits saludables entre els infants d’educació infantil i 1r. Aquestes sessions anuals les porten a terme professionals d’infermeria d’atenció primària de l’Institut Català de la Salut.

Aquest programa té l’objectiu de promocionar els hàbits saludables entre els infants a través de diferents sessions on es fan un conjunt d’activitats relacionades amb la importància que té l’alimentació i l’exercici físic per a la nostra salut, així com també els beneficis d’un estil de vida saludable.