NO PERDEM LA IL·LUSIÓ I LA MÀGIA DEL NADAL!

Aquest curs, tot i tenir-ho tot previst per a rebre-us a l’escola, hem hagut de modificar el format de l’esperat concert de Nadal, que organitzem cada any al nostre centre.

No obstant, no volíem que això fos un impediment per dur-lo a terme, i hem obert les portes de l’escola de forma virtual per fer-vos arribar el festival a casa vostra. Segur que tot i la situació d’excepcionalitat, serà un bon moment per gaudir-ne conjuntament amb tota la família.

A continuació, podeu veure tots els vídeos en els diferents enllaços, distribuïts per grups classe.

CLASSE DE LES TORTUGUES
CLASSE DE LES PESCADORES I DELS PESCADORS
CLASSE DELS DOFINS
CLASSE DE LES PIRATES I DELS PIRATES
CLASSE DELS TAURONS
CLASSE DELS CREUERS
CLASSE DE LA POSIDÒNIA
CLASSE DE LES ESPÈCIES INVASORES
CLASSE DEL CORALL
EQUIP DE MESTRES DE LA CABANA

Finalment, us volem presentar els primers passos del grup Saxombó de cicle mitjà:
EL GRUP SAXOMBÓ FA LA PRIMERA ACTUACIÓ

Aprofitem per desitjar-vos molt bones festes i molta salut!