L’EXPRESSIÓ ARTÍSTICA MUSICAL A EDUCACIÓ INFANTIL

Benvinguts i benvingudes a unes sessions molt especials de psicomotricitat.

Durant el mes de maig, tot el parvulari hem estat treballant les emocions a través de la música. A continuació, podreu veure un recull d’imatges on els nostres nens i nenes experimenten, mitjançant el cos i el dibuix, les sensacions que els transmet la música.

Les sessions consistien a escoltar la música de diferents estils: relaxada, alegre, trista i roquera, tot dibuixant el què sentien mentre l’escoltaven. Cada música estava representada amb un color diferent (verd, groc, blau i vermell), per tal de després poder observar i reflexionar, sobre si la música influeix en el nostre dibuix.

El dibuix en grans dimensions permet autoregular-se, tot respectant i compartint l’espai del llenç amb altres companys i companyes.

La sessió va ser un èxit i els infants van gaudir d’aquesta experiència i van entendre i veure que la música ens impacte en el nostre estat d’ànim.