LA LECTURA ENS EMOCIONA

L’escola és un espai on les nenes i els nens agafen l’hàbit de la lectura des de ben petites i petits. La lectura és essencial per estimular el cervell i per afavorir el creixement integral dels infants. Per aconseguir tenir infants lectors, el primer que cal fer és despertar l’interès i la motivació per la lectura. Si aconseguim que l’alumnat vulgui tenir llibres a les seves mans, podrem afavorir que adquireixin un bon hàbit lector.

A l’escola La Cabana, realitzem moltes activitats enfocades en aquests aspectes, i el fruit de tot aquest treball és la presentació al concurs de lectura en Veu Alta. Estem molt contents per l’elecció  de la nostra alumna de cinquè, la Vinyet López Olaya, com a guanyadora del Concurs de Lectura en Veu Alta (CLVA) en la categoria de “Grumets Verds” (lectores i lectors d’entre 10 i 12 anys del Penedès).

Ara serà la nostra representant a la final territorial de les comarques de Barcelona. A continuació, us deixem amb la lectura que va realitzar, el moment de ser escollida i també amb imatges dels  nens i les nenes de Cicle Superior gaudint amb la lectura.

ACTUACIÓ DE LA VINYET AL CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

DECISIÓ DEL JURAT

GAUDIM LLEGINT

• Els llibres em van ensenyar a pensar, i el pensament em va fer lliure. Ricardo León