St. Jordi i Jocs Florals

SANT JORDI I ELS JOCS FLORALS

Aquest divendres 21 d’abril de 2017, celebrem la Diada de St. Jordi a l’escola.Els nostres alumnes gaudiran d’aquesta jornada amb diferents activitats.

Durant aquesta jornada, es farà l’entrega dels premis dels Jocs Florals 2017. Al plafó situat al costat de la biblioteca, quedaran exposats els treballs guanyadors.

Els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial seran els espectadors de la llegenda de St. Jordi interpretada per mares i pares de l’escola.

Els alumnes de cicle mitjà i superior aniran al matí a les representacions teatrals organitzades per l’Ajuntament.

L’AMPA farà paradetes de llibres i roses ( a més a més dels berenars dels divendres). Tots els grups aniran a visitar-les i compraran algun llibre per la classe.

A la sortida, les famílies podreu comprar roses i llibres de les col·leccions preferides pels nens i recomanades pels mestres.