PRESENTACIÓ 1r “COS HUMÀ I ELS SENTITS” A LES FAMÍLIES

Durant el curs actual cada grup s’encarrega de preparar una exposició oral adreçada a les famílies. En aquesta, es pretén fer una mostra de la feina del dia a dia a l’aula, explicada pels seus propis protagonistes. El passat dimarts va ser el torn del grup de 1r. La classe de Jane Goodall, va realitzar l’exposició oberta a les famílies de la situació d’aprenentatge “El cos humà i els sentits”.

Aquesta situació d’aprenentatge va començar jugant al twister, que a partir del joc, va sorgir la necessitat de seguir descobrint més parts del cos. Ben engrescats, varen arribar a conèixer ossos, els sentits, òrgans i les seves funcions. Treballant per comissions, van aprendre a organitzar-se i gestionar-se la feina, així com aprendre’s el guió de l’explicació per transmetre-ho als seus companys i companyes de la classe, aprenent els uns dels altres. Com a tancament, l’alumnat ha gaudit amb la visita de les seves famílies, vivint la primera de les experiències més motivadores que ens ofereix l’escola.

Us deixem unes quantes imatges de la jornada així com l’enllaç al vídeo de la presentació. Va ser una experiència increïble per les famílies i, sobretot, per tot l’alumnat.