PRESENTACIÓ 6è “VIATGEM PER EUROPA” A LES FAMÍLIES

Com ja sabeu, durant aquest curs cada grup s’encarrega de preparar una exposició oral adreçada a les famílies. En aquesta, es pretén fer una mostra de la feina del dia a dia a l’aula, explicada pels seus propis protagonistes. Aquest dilluns ha estat el torn dels dos grups de 6è. L’alumnat va realitzar l’exposició oberta a les famílies de la situació d’aprenentatge: “Viatgem per Europa”.

Aquesta situació d’aprenentatge va començar analitzant què coneixem del continent Europeu. A partir d’aquest repte va sorgir la necessitat de seguir descobrint molts més aspectes d’Europa. Ben engrescats, varen arribar a conèixer els països integrants de l’Unió Europea, la seva bandera, la seva capital, els seus costums, gentilicis, la seva gastronomia típica així com també els monuments i edificis més emblemàtics. Treballant per comissions, van aprendre a organitzar-se i gestionar-se la feina, així com aprendre’s el guió de l’explicació per transmetre-ho als seus companys i companyes de la classe, aprenent els uns dels altres. Com a tancament, l’alumnat ha gaudit amb la visita de les seves famílies, vivint la primera de les experiències més motivadores que ens ofereix l’escola.

Us deixem unes quantes imatges del resultat final. Va ser una experiència increïble per les famílies i, sobretot, per tot l’alumnat.