PRESENTACIÓ 4t “L’UNIVERS” A LES FAMÍLIES

Com ja vam començar amb alguns grups al primer trimestre, durant aquest curs cada grup s’encarrega de preparar una exposició oral adreçada a les famílies. L’objectiu és mostrar la feina feta per l’alumnat, explicada per ells i elles. Aquest dimecres ha estat el torn del grup de 4t. Els nens i nenes d’aquest grup han realitzat l’exposició oberta a les famílies sobre la situació d’aprenentatge de “l’univers”.

Primerament vam treballar tots els aspectes relacionats amb aquest assumpte, com són: el Big Bang, el sistema solar, les capes i els moviments de la terra, les fases de la lluna i les diferents constel·lacions. Després de realitzat aquestes activitats d’exploració, vam organitzar diferents grups d’experts especialitzats sobre diferents aspectes de l’univers: el Big Bang, les constel·lacions, el sistema solar, les fases de la lluna, creadors de Kahoot i el comitè de benvinguda. Com a tancament, l’alumnat ha gaudit amb la visita de les seves famílies, vivint la primera de les experiències més motivadores que ens ofereix l’escola.

Us deixem unes quantes imatges del resultat final. Va ser una experiència increïble per les famílies i, sobretot, per tot l’alumnat.