PRESENTACIÓ 3r “EGIPTE” A LES FAMÍLIES

Com ja portem fent amb diferents grups de l’escola, durant aquest curs cada grup s’encarrega de preparar una exposició oral adreçada a les famílies. L’objectiu és mostrar la feina feta per l’alumnat, explicada per ells i elles. Aquest divendres ha estat el torn del grup de 3r. L’alumnat d’aquest grup ha realitzat l’exposició oberta a les famílies sobre la situació d’aprenentatge “Egipte”.

Durant l’exposició s’ha mostrat tota la feina feta durant aquests darrers mesos. L’alumnat, organitzat en grups, ha presentat sis lapbooks diferents sobre Egipte: el de context, situació i piràmides, un altre dedicat als faraons, un pels Déus, un altre ben curiós que tractava de les mòmies, un divertidíssim per jeroglífics i un darrer de curiositats. A part d’aquests treballs, s’ha mostrat el treball sobre el paper de les dones a l’antic Egipte (aprofitant la temàtica de la setmana cultural d’enguany), així com diferents papirs i dibuixos. Un tret característic de la presentació d’aquest grup és que ha englobat aspectes d’altres àrees, com anglès. S’ha treballat vocabulari específic egipci mitjançant un glossary, així com la realització del joc del tic-tac-toe.

Tot aquest desplegament ha quedat lluït gràcies a una espectacular decoració del vestíbul de davant l’aula de 3r: amb camells, piràmides, esfinxs i fins i tot una orla de tot l’alumnat i professorat del grup en mode faraons i faraones, realitzat amb Intel·ligència Artificial. La col·laboració de les famílies ha estat clau per poder gaudir d’aquesta decoració. Des de l’escola agraïm la tasca.

Us deixem unes quantes imatges del resultat final. Va ser una experiència increïble pel professorat, per les famílies i, sobretot, per tot l’alumnat.