MOBILITAT ERASMUS+ ALUMNAT TERCEIRA

El passat diumenge 5 de maig, els i les alumnes de les diferents escoles que formen part del Consorci Erasmus ALASVO, van viatjar a les Açores per a començar una estada de 6 dies a Portugal. En total set afortunats i afortunades van anar a viure aquesta experiència. Entre elles, la Lucía, alumna de 5è de la nostra escola.

A Terceira, les famílies els van rebre amb gran emoció i van acabar de passar el dia amb totes elles, fent un pícnic de germanor a la platja.

El dilluns, l’alumnat va assistir a l’Escola Básica Integrada Franscisco Ferreira Drummond, on van poder gaudir d’un concert de benvinguda. Al matí, van realitzar una gimcana que els va servir per a conèixer l’escola i, a la tarda, van anar a visitar la ciutat de Sao Sebastiao.

El dimarts van anar a fer una ruta pel Monte Brasil, on van estar observant la fauna autòctona de la zona. En acabar, van visitar Montanheiros, on van poder entrar a la gruta d’un volcà i veure’l des de dins.

El dimecres al matí, els companys i companyes portugueses els hi van preparar una petita sessió de surf i, a la tarda, tots junts van anar a visitar el Paul de Praia de Vitória, on els van parlar de les diferents aus que viuen allà i on van poder observar alguna d’elles.

Dijous, en canvi, va ser un dia més tranquil, però molt profitós. Els i les alumnes catalanes van poder assistir a diverses classes dels seus companys portuguesos i, a la tarda, van començar a preparar el recull d’evidències de tot allò après i les activitats fetes durant la setmana.

Divendres ja van començar a preparar la tornada, sense cap mena de dubte un moment molt emotiu.

No han parat de fer activitats i d’aprendre un munt de coses durant tota la setmana, ha estat una setmana màgica i inoblidable. Us deixem un seguit de fotografies que resumeixen la setmana: