L’Escola fa arrels

Dissabte 17 de novembre, la primera promoció (de primer a vuitè) de l’Escola Jacint Verdaguer, va tornar a trepitjar el centre després de trenta-sis anys.Són persones adultes tot i que el professorat encara podem veure en elles els infants que eren. L’Escola se sent emocionada i orgullosa d’haver deixat emprenta i creat vincles. Va ser una trobada emotiva i càlida. Ens vam trobar 43 persones entre alumnat i professorat. L’Escola Jacint Verdaguer forma part de les arrels de l’alumnat que ha compartit una part tan important de la seva vida amb nosaltres. Tothom que vam assistir, i d’altres que no hi podien ser-hi, formem part de la identitat de cadascun/a de nosaltres. Gràcies a tots i totes per ser ESCOLA.