ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 2023

Benvolgudes famílies,

Us informem de les properes eleccions al Consell Escolar de l’escola:

Els censos electorals de cada sector estaran exposats al tauler d’anuncis del centre, a l’edifici de direcció, des del dia 31 d’octubre fins al dia 12 de novembre.

El sorteig dels vocals per la mesa electoral es farà el dia 9 de novembre.

Les candidatures s’han de presentar per escrit davant la mesa electoral respectiva (a la secretaria del centre), amb els impresos adients i sempre abans del dia 14 de novembre.

Les candidatures seran proclamades i publicades al tauler d’anuncis del centre una vegada hagin estat analitzades i comprovades per les respectives meses electorals, el dia 15 de novembre.

La sol·licitud per actuar com a supervisor es farà mitjançant escrit, segons el model establert, dirigit al president o presidenta de les meses electorals respectives (a la secretaria del centre), abans del dia 16 de novembre.

Les votacions del sector de pares i mares de l’alumnat es faran el dia 23 de novembre. Moltes gràcies per la vostra col·laboració.

Documentació: