COM LLEGIM AMB ELS NENS I LES NENES

Avui, a la biblioteca de l’escola,  hem fet dos tallers amb les famílies de primer curs per mostrar com motivem als infants abans de la lectura d’un llibre. La Raquel ha fet prediccions i hipòtesis amb dos contes, les mares i els pares també n’han fet, val a dir que els nens són més atrevits i en fan més. Ho hem passat moolt bé i ens hem quedat amb les ganes de què ens expliqués els contes. De tota manera, els infants de primer els hi podran explicar perquè ja els coneixen.

També hem compartit consells i estratègies per la lectura a casa perquè l’alumnat de primer portarà cada cap de setmana “Un llibre a la carpeta”.

Hem vist un vídeo en què algunes mares comparteixen les seves experiències lectores i nosaltres també hem compartit dubtes i rialles.

Us deixem l’enllaç del vídeo

Us avisarem per les properes trobades.