CAMINS ESCOLARS CURS 23-24

Del 26 al 29 de setembre, tornen els camins escolars per mostrar els itineraris senyalitzats que han de seguir els infants per anar i tornar de l’escola a peu i de manera segura . Enguany el dinamitzador d’aquesta activitat serà l’animador Pep Callau.

Del dimarts 26 de setembre al divendres 29, Callau acompanyarà l’alumnat de les escoles de primària als seus centres educatius de Canovelles, donant a conèixer una ruta diferent cada dia. El punt de sortida dels recorreguts serà el Centre Cultural, situat a la plaça de la Joventut. En el cas de la nostra escola, l’hora de sortida i l’itinerari serà el següent:

• Divendres 29 de setembre: sortida a les 8.00 hores cap a l’escola Jacint Verdaguer.

Els Camins Escolars són itineraris senyalitzats al terra que, mitjançant diferents colors, indiquen el camí que els alumnes han de recórrer fins a arribar al seu centre educatiu. Així, els alumnes que van a l’escola Congost han de seguir les marques blaves, els que van a l’escola Joan Miró cal que no perdin de vista les marques taronges, les liles indiquen el recorregut fins a l’escola Els Quatre Vents i les verdes marquen el camí fins a l’escola Jacint Verdaguer.

El “showman” Pep Callau

Pep Callau és un animador, un showman i un mobilitzador de masses. Combina el seu rol de clown amb la de presentador i speaker de diversos actes.

Entre els seus treballs més reconeguts està el de ser l’speaker del Barça, treballar en les expedicions de Pallassos sense Fronteres (entitat de la qual és fundador i membre de la junta) o dinamitzar la Festa Major dels Blancs i els Blaus.

Pep Callau: «La Festa Major de Granollers m'aporta saber qui soc i on estic»