Arribada del Rei Carnostoltes/ Consignes

Avui , divendres 17 de febrer, ha arribat el Rei Carnestoltes a l’Escola Jacint Verdaguer anunciant una propera setmana de gresca i xerinola dintre i fora de l’escola. Les ordres han estat clares, cal complir-les a les bones o a les males.Riurem i ens divertirem fins el proper divendres que ens disfressarem.

Sa Majestat el Rei Carnestoltes, Rei dels Poca Soltes, ja ha arribat aquí i diu que tots els nens, nenes i mestres del Verdaguer aquestes ordres han de seguir:

Dilluns: comença una setmana esbojarrada, agafem-nos-ho amb calma i anem tots amb

Dimarts: en un tres i no res, vesteix-te del revés

Dimecres: dimecres és mitja setmana, anem a saltar i ballar amb una sabata de cada. I si no la portes, faràs una cantada.

Dijous: Porta TOTA la roba del mateix color, però que no faci pudor.

Divendres matí: divendres al matí unes ulleres de sol portaràs i per acabar tota la setmana, a la tarda una bona disfressa lluiràs.